Degustacije

V kulinaričnem kotičku boste imeli priložnost poskusiti dobrote iz konopljinih darov, ki s pomočjo vestnih pridelovalcev konoplje za prehranske namene osvajajo z novimi okusi in zanimivimi kombinacijami.

Konoplja

Nekdaj dobro poznana, vsesplošno razširjena in uporabna rastlina, si ponovno utira pot na sam vrh v vsakdanji prehrani.

Konopljino hrano, si zaradi svoje bogate makro in mikro hranilne vrednosti resnično zaslužimo, kot del vsakodnevne , zdrave, uravnotežene prehrane, kot se je še spominjajo naše babice in dedki.

Nutricionisti konopljo označujejo za eno najbolj hranljivih živil na svetu. Iz  njenih semen lahko izstisnemo olje, jih oluščimo in dobimo okusna jedrca ali pa iz njih pridobimo moko in proteinski prah.  Mlade rastline so odlične za sočenje in smootije ter vrhunske za krmo živine. Prevretke pripravljamo iz    še necvetoče ali pa cvetoče rastline.

vsebuje
omega 3 in
omega 6

maščobne kisline v idealnem razmerju za naše telo, to je razmerje 1:3. To sta esencialni maščobni kislini, kar pomeni, da jih telo ne sintetizira samo, temveč jih moramo vsakodnevno  v telo vnesti s hrano.

Konopljina semena

so posebna po tem da vsebujejo kar 40 % vlaknin, pri čemer petina od teh spada v kategorijo topnih vlaknin, ki upočasnujejo absorbcijo glukoze v kri, zaradi česar imajo velik pomen v prehrani sladkornih bolnikov. Povečujejo tudi izločanje žolčne kisline, ki pomaga zniževati LDL holesterol v krvi.Velik del je seveda netopnih vlaknin, kar izrazito izboljšuje presnovo in uravnava prebavo.

 

Izdekom iz konoplje, kot so hladno stiskano olje, oluščena semena, konopljina moka in konopljini proteini, so praviloma brez vsakršnih dodatkov, pridobljeni iz konopljinega semena. Tu moram povdariti, da seme konoplje, nikoli in na noben način ne more vsebovati tetrahidrokanabinola ali skrajšano THC- ja, ne glede na to koliko te spojine vsebuje rastlina.